Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Wednesday, April 28, 2010

Road Trip with My Broadband

Aku seorang pengguna internet tegar...

Aku suka melayari internet...

Aku juga menjalankan perniaagaan online di internet....

Aku juga pengguna 'Facebook' tegar...

Cik abang pula tinggal berjauhan denganku...jadi setiap hujung bulan...segala urusan pembayaran bill...urusan pemindahan wang ke akaun aku ...dilakukan dengan menggunakan internet.

Kalau sehari internet rosak...maka aku bagai orang yang kebingungan...rasa macam ada benda yang tak kena...walau separuh hari tanpa internet boleh membuat kepala aku mengong...!! Betul...aku tak tipu...memang aku boleh jadi sasau...!!

Kalau dalam dompet tak ada duit...dah cik abang pula tak boleh memindahkan wang ke akaun aku...maka aku akan tersadai di rumah tanpa wang...

Bagiku internet seperti nyawa aku.

Walau di mana aku berada aku mesti melayari internet...kerana adakala pelanggan mengantar email untuk tempahan barangannya padaku...
nak top up kredit telefon pun aku guna online...

Adakalanya aku terpaksa mengikuti cik abang berkursus...atau bekerja luar dari Shah Alam...memiliki sebuah broadband seperti Wiggy adalah satu keperluan.

Jika aku memilikinya aku pasti membawanya ke mana sahaja...ke Melaka (semasa aku balik ke kampung)...ke rumah bapak...(bapak memang takde line internet di rumahnya)...
ke Terengganu...(aku bercadang untuk ke sana dalam masa terdekat ini)...
ke rumah biras aku di Kuala Lumpur (dia cuma ada streamyx dan sebuah komputer...mana boleh berebut komputer di rumah orang kan?)...
ke Langkawi...(dalam perancangan nak risik2 dengan cik abang sebab dah lama tak ke sana)...
dan ke mana jua...
kerana Wiggy P1W1MAX mempunyai liputan yang meluas....dan yang penting ianya comel dan mudah di bawa ke mana sahaja...selit dalam handbag pun boleh...

Oleh itu...memiliki Wiggy P1WiMax adalah sesuatu yang amat perlu bagiku.

Jadi apa lagi...jom berdaftar untuk Wiggy P1W1MAX
yang comel ni...







Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS



...

Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

5 comments:

MOKCIK AZWA said...

Kak anie...ni yg iklan sudah potong tu ker?

kak anie said...

Azwa...hehehe...ahah...ni advertorial entry...kalau beruntung dpt RM20 dari nuffnang...

iina said...

wah kak.. pengguna tegar internet nie.. kat sini saya membeli belah lebih selesa guna internet jek terutama brg2 elektronik dan buku2.. sebab lebih murah dari beli di kedai.. terutama di amazon gedung kegemaran saya.. tapi beli baju.. kasut.. beg.. masih kena p kedai.. beli ol krg belum tentu puas hati ;)

Kak anie said...

iina...memang betul...bila berjauhan dengan cik abang...pemindahan wang adalah amat penting...kalau tak nanti bila ada keperluan...mana nak cekau duit...heheheh

Lee said...

Hi Anie, I enjoyed the show, very nice.
You stay young and have fun, Lee.

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails