Jom klik...terima kasih pada yang dah klik...

Klik Klik Sini Dear...!!

Sunday, February 21, 2010

Membebel di Pagi Hari...

Pada mulanya ingat nak buat entry baru...tapi kepala aku dah ting tong...sebab tadi aku cuma tidur dlm 3 jam aje...

Semalam...aku ke KLIA dengan kwn blog, Aida & adik aku Sya untuk berjumpa Cat Cat sebelum dia bertolak balik ke US.


Selamat Jalan Cat Cat...semoga kita panjang umur dan bertemu kembali tahun depan...

Balik dari airport...sampai rumah dah jam 12 lebih.

Seperti biasa kalau dah melebihi waktu tidur...mata sukar untuk tidur...

Jadi aku mengadap laptop sekejap...hingga mata hampir terlelap...baru aku offline.

Pusing kiri...pusing kanan masih belum boleh tidur.

Menonton cerita 'Paranormal Activity' tengahari tadi membuatkan mata aku sukar lelap...


Hampir jam 3.30 pagi baru terlelap

Alarm berbunyi jam 5.15 pagi...tangan merayap...tekan snooze...

Alarm berbunyi lagi...biar pun mata masih berat tapi aku terpaksa bangun jugak...sebab dah hampir 5.30 pagi...

Mesti membangunkan Ude yang akan terbang ke Jakarta jam 9 pagi...

Lepas kejutkan Ude...aku baring semula...

Bila semua dah siap...aku mengejutkan si kecil yang terus menonong saja masuk dlm kereta.

Sampai KLIA,,,dah jam 6.45...aku tak turun...cuma menurunkan Ude di tempat Perlepasan dan terus memandu untuk pulang.

Sampai di R & R Dengkil...mata dah kuyu semacam...


Ajak si kecil minum...aku nak pekena kopi panas...biar mata terang semula.

Si kecil makan nasi goreng dgn ayam...aku pulak...terliur tgk mee kari...

Masa makan mee tu...aku rasa taklah sedap sgt...mengambil telur rebusnya terus masuk mulut...YUCKS...!!  Telur tu macam dah busuk...terus patah selera...minum kopi aku sampai habis sementara menanti si kecik makan...

Selesai makan...aku memandu pulang...

Sampai rumah mata dah ngantuk...rasa nak letakkan kepala atas bantal...tapi melihat baju yang menggunung tak dilipat...aku melipat baju dengan mata separuh terbuka...

Sekarang...kepala dah memberat....

Okay...nak golek2 kejap...nanti jumpa lagi dilain entry...

Ini adalah entry membebel ketika kepala tengah ting tong...!!




...



Semua coretan adalah hakmilik Kak Anie dan tidak dibenarkan untuk diulang terbit oleh mana-mana pihak tanpa keizinan dari tuan empunya blog.

9 comments:

zino said...

agaknya sekarang ni dah di buai mimpi la kot hehe

Kak Elle said...

rehat jgn pulak berFBing nanti...oh Ude pergi holiday ye?

Erna said...

rehat,,jangan tak rehat..tidor..jangan tak tidor...bolih lagi memandu tu..akak punya kain yang menggunong dah selesai semua..legaaa

MAMAMIA said...

Dah hilang ngantuk???

Kak Anie, kenapa ya gunung kain tu, kita tarah tiap2 hari pun, tetap menggunung????

POSH76 said...

tak cukup tido mmg leh hangen satu badan ooo

kakpah said...

ada masa-masa memang kita tak leh tido. pusing sana pusing sini otak terus aktif. Bila dah mula nak terlelap dah nak kena bangun untuk subuh dan aktiviti hari baru pula.
Memang kepala bengang.

tunbegia said...

sungguh bz,

salamm,

zue said...

semalam bz...hari ni apa pulak citer aik..

cj'alhafiz said...

ayoo.........telur dah macam busuk?? yeaks!!! takleh nak bayang la kak..
tekak cj pun dah rasa loya skrg ni....
seb baik da lunch...haha!!!

Anda mungkin ingin baca :

Related Posts with Thumbnails